Terroiristen som ramme om dit arrangement

Terroiristen er den perfekte ramme om et hyggeligt, uformelt arrangement for op til 35 siddende gæster eller 45 stående til en reception.

Mulighederne er mange, her er eksempler på arrangementer, som baren tidligere har været benyttet til:

  • Fødselsdagsbrunch
  • Barnedåb
  • Bryllupsreception
  • Polterabend med frokost og vinsmagning
  • Firmareception ifm. jubilæer, afskedsreception, fødselsdagsreception eller lignende
  • Afdelingsmiddage i firmaregi
  • Middagsarrangementer i forbindelse med fødselsdag, bryllup eller lignende
  • Mødelokale for dagsarrangementer med mulighed for frokost og sædvanlig mødeservering
  • Professionel vinsmagning (udlejning til importører uden eget showroom)
  • Julefrokost.

Kun fantasien sætter grænser!

Udlejning af lokalerne uden for åbningstiderne

Når baren ikke benyttes som bar eller butik, udlejer vi den gerne til andre formål. Det gælder således alle hverdage i dagtimerne mellem 8 og 16 og på lukkedage (se nærmere her) tillige om aftenen frem til kl. 24.

Tilgængeligt udstyr

Terroiristen fungerer til daglig som serveringssted og er udstyret med det nødvendige i den forbindelse. Leje af lokalerne inkluderer adgang til det faste udstyr, som inkluderer:

  • Glas, Service, Bestik, Servietter m.v.
  • vn, Opvaskemaskine, Pålægsmaskine, Mikroovn, Køleskabe, Vinkøleskab
  • Stearinlys, håndklæder, viskestykker m.v.
  • Adgang til trådløst internet
  • Musikanlæg

Priser  

Pris for leje af alle tre lokaler (Lounge, Barområdet og Hovedlokalet) i dagtimerne (8 - 16) eller i aftentimerne (17 - 24): 1875 kr inkl. moms (1500 kr. ex moms) med adgang til postevand.

Lokalerne udlejes med minimum én af vores husvante tjenere - til en pris á 250 kr/time inkl. moms (200 kr ex moms).

Slutrengøring: 400 kr inkl. moms (320 kr. ex moms)

Udover lokalelejen kan vi tilbyde pakker med servering af morgenmad, juice, kaffe, frokost, eftermiddagskaffe med kage, middag med vine m.v. Forhør os om priser. Alternativt er I velkomne til at medtage egne mad- og drikkevarer.

Lad os arrangere en festlig frokost eller aften med mad og vin - alle dage

I tilfælde af at du ønsker at benytte Terroiristen eksklusivt på en af åbningsdagene, kan dette lade sig gøre, såfremt arrangementets størrelse berettiger at vi lukker for almindelige gæsters adgang til vinbaren enten helt eller delvist (fx kan Hovedlokalet anvendes til arrangementer for fra ca. 12 og op til 25 siddende gæster samtidigt med, at vinbaren holder åbent for andre gæster i Loungen - eller omvendt (Loungen kan rumme fra 6 og op til 12 siddende gæster).

I sådanne tilfælde arrangerer vi altid hele aftenen inkl. mad, drikke, servering m.v. - der er således ikke mulighed for at medbringe egne mad- og drikkevarer.

Vi samarbejder med flere forskellige kokke og restauranter om levering af mad og kan levere alt fra en aften med tapas og vinsmagning over middag med tre retter mad og tilhørende vine, til en syv retters menu med matchende vine, kaffe m.v. Såfremt det ønskes præsenterer vores sommelierer de enkelte vine undervejs.

Ved anvendelse til denne type af arrangementer, betales ikke en lejepris for lokalet men i stedet aftales en pris pr. deltager alt after den valgte mad og vin. Alt efter ambitionsniveauet på mad og vin kan priserne pr. person variere fra ca. 500 til 1200 kr eller mere.

Mindre selskaber (op til ca. 10 personer) kan vi altid håndtere samtidigt med, at der er åbent for almindelig adgang fra gaden. Muligheder for mad og vine er de samme som for større seskaber. Kontakt os altid på forhånd for at reservere bord og mad til større grupper (6 eller flere).

Eksempler på mad til frokost- og aftenarrangementer:

Tapas fås i to varianter:

  • Almindelig tapasbuffet til 175 kr/person
  • Luksus tapasbuffet til 225 kr/person

Frokostmenu med tre serveringer til 285 kr/person (Fx: Vitello Tonato, Coppa med bøffelmozzarella, osteanretning) 

Middag med tre rustikke retter, fx suppe afhængigt af årstiden (svampe, græskar, blomkål, asparges...), hovedret med braisseret kalvekød eller lammeskank med grøntsager, dessert (fx enten Tiramisu eller Panna Cotta): 295 kr/person

Middag med syv italienske retter, fx:

  • Risotto m. safran og porre
  • Laks m. Mostarda di Cremona
  • Vitello tonnato
  • Cannelloni   
  • Udbenet krydderurtefyldt vildsvinebov m. KJ-tærte og et kartoffel/gulerodsfad
  • Italienske oste 
  • Chokoladekage med kompot

675 kr/person

Stempelkaffe: 20 kr/person

Pellegrino-vand: 30 kr/flaske (50 cl)

Økologisk juice: 30 kr. flaske

Vin til frokost- og aftenarrangementer:

Vine aftales nærmere; priserne begynder ved ca. 275 kr/flaske. Vi har næsten 200 forskellige vine af egen import at vælge imellem.

Der kan alterantivt arrangeres en egentlig vinsmagning eller en vinmenu, hvor der serveres et antal vine (normalt 6-8) inden for et tema, som kommenteres undervejs. I sådanne tilfælde vil der normalt blive serveret mindre glas af hver vin for at tillade smagning af flere vine. Prisen kan variere fra ca. 250 kr pr. deltager og op til ca. 6-700 kr pr. deltager afhængigt af antal deltagere, antal vine og kvaliteten af de enkelte vine.

Læs nærmere om eksempler på vinsmagningstemaer her.